26 Eylül 2009 Cumartesi

Kısa Kısa..

Bir kaç haftadır yazayım yazayım diyorum, bazen imkanım olmuyor, bazen bir iki karalayıp, "eeh, salla" deyip bırakıyorum. Ufak ufak not geçiyim ama:

  • Gökçeada, Bozcaada notlarını tamamlayamadım, Gökçeada notlarının yarısına kadar geldim, ama blog'u public hale getirmiyorum bilerekten.. Bitiricem ama, kalmayacak, azimliyim =)

  • Yazmaya vakit bulamamamın bir nedeni de taşınma telaşları olması.. İstanbul'da Beşiktaş'ta ev tuttum, Boğaziçi Tezsiz Yüksek Lisans (Yazılım Müh.). Yakınımdaki tanıdıkları öğrenmiştir zaten bir şekilde.. İş güç olayları da yine İstanbul eksenli olacak gözüküyor. Bütün bunları rayına oturtmaya çalışırken bir de internetten uzak kalınca bloglamak pek de mümkün olmuyor haliyle.. Evde hala monte etmemi bekleyen demonte mobilyalar bulunmakta.. =)

  • İşbu mesaj da Ankara'dan yazılmakta efenim. Ankara'daki eşyaları toparlayıp, bir kısmını İstanbul'a almak için, hem de eş-dost'u görmek için geleyim dedim gri şehre..


  • Hoop, alakasız bir konu geçişi yapayım, Deniz'in tavsiyesine kulak verip yazı boyutunu büyültüyorum, siyah arkaplanda daha rahat okunduğunu söylemişti, deneyelim bakalım =)

  • İkea'sıdır, Koçtaş'ıdır, eve çıkarken eşyalarınızı nasıl temin edebileceğiniz üzerine bir howto yazmak niyetindeyim.. Böylelikle söz vermiş olayım yazıcam diye :p

  • Gösteri Peygamberi'ni bitirdim. Onunla ilgili de bir yazı yazayım, oldu mu size iki.. Ohh miss, gaza geldim bak şimdi, güzeeel ;)

  • Takip ettiğim bir kaç blog hakkında da yorum yazmayı düşünüyorum, tavsiye edeceklerim olabilir, stay tuned annem ;)


Efendim resimde Kermit'in "seni yenicem brooklyn" pozunun da yazılanların hiçbiriyle uzaktan yakından alakası yoktur, sevilmiş, konulmuştur. Beğendiyseniz çorunuzdur ;) (ama çok hoşuma gitti yav, post'a iliştirmeden edemedim..)

0 tatava: