22 Kasım 2009 Pazar

Gülün Dibi..


Mardin'de diş doktorluğu yapan bir dostumun blog'undan alıntı:

http://www.miskinkedi.net/havadis/o-an



Ben: "...mına koyyim ya
hakkaten .mına koyyim böyle işin.."


Ben: (Ev arkadaşıma ilgili yazıları okuttuktan sonra..) "..Ne diyorsun?"
Ev arkadaşım: "....Ne diyebilirim ki, hiç bir şey denmiyor bu durumda..


Bloglayan arkadaşım: (Olayın üzerinden bir miktar konuşup, "ne yapabiliriz" üzerine de biraz kafa yorup, çaresizlik içinde gizli bir sessizliğe gömüldükten sonra..)
"ya işte konuşacak bir sürü sebep, neden sosyolojik bilmem neler var da
 kar etmiyor
 olan oluyor, ateş düştüğü yeri yakıyor işte"


Kaderin cilvesi; ben yazıyı okurken Kardeş Türküler'den Manaki Mu - Ben Kendimi Gülün Dibinde Buldum çalıyordu..

Haberi okuduğumdan beri yukarıdaki resimde taşlaşmış maymunlar gibi hissediyorum kendimi, elden bir şey gelmiyor..

0 tatava: