16 Ağustos 2009 Pazar

Blogging facts!..

Efenim yine selamlar;

Bir kaç saattir uğraşıyorum blog'u biraz daha adam akıllı hale nasıl sokabilirim diye, bir kaç değişik şablon denedim, widget gadget geziyorum ortalıklarda, ama tilkinin dönüp dolaşacağı yer yine kürkçü dükkanıdır hesabı standart siyahta karar kılıyorum.

Tamam, çok civcivli bişi istemiyorum ama koyu siyah ta ne allasen, karamsar karamsar, ben olsam okumam, vallaha billa okumam :D ciddiyim =)

Neyse canlar, idare edin şimdilik.

Alın size Led Zeppelin, Blackdog bebeim ;)



p.s. bu arada bir kaç faideli site vereyim, gerçi google'a free blogger template diye yazdığınızda karşılaşmışsınızdır bunlarla ama.. http://bloggericinsablonlar.blogspot.com/, blogger camiasından T.U.B.A'nın derlediği blog şablonları.. İçlerinde illa ki hoşunuza gidecekler çıkacaktır.
http://freetemplates.blogspot.com/ burdakileri de sevdim ben aslında, daha janjanlılarını da burada bulabilirsiniz.

Aslında araştırsanız daha neler neler çıkar tabi de, şimdilik bunlar. Tabi yazacağı, ekleyeceği olanlar varsa yorumlara buyrunuz efenim ;)

p.p.s. Sabah yürüyüşe çıktım, 2, 2.5 saat arası yürümüşüm; onun hikayesi çok ayrı, bi yatıyim kalkayım, yazıciimdir onu da.. (blogger işine sardırdım allahıma, StumbleUpon'u terkedince.. )

p.p.p.s: bu son valla, SU'u terkettim, buraya geçtim diye son mesajımı yazdım SU Blog'una..

3 tatava:

Hailsematary Beyefendi dedi ki...

Şöyle de bir şey var, her post'un altına "ilginizi çekebilir" tadına örneklemeler ekliyor:

http://www.linkwithin.com/learn

tavsiye, ilgi bilgi :)

Hailsematary Beyefendi dedi ki...

Bunun dışında "son tatavalar" bölümünü de ekledim, ama kesme işareti gibi karakterler çıkmıyor, esefle kınıyorum seni blogspot, eğer mevzu benim hata değilse..

Bir de shoutbox var ki pek severim, yatıya giderim shoutbox için, o derece ;)

Yazıları da smaller font'la yazıyorum, daha iyi oluyor bence..

Hailsematary Beyefendi dedi ki...

Su siteyi de eklemeden edemiyciim:

http://bguide.blogspot.com/

ingilizce bir site, blogger'da yapacağınız ince ayarlar için bir kabe görevi görüyor, gidin inceleyin siteyi, 7 kez dönüp dolaşın linklerinde, blogger hacısı oluyorsunuz direk ;)